Konkursi info: Fotokonkurss "Märka .eu domeeni"


Fotokonkurss ”Märka .eu domeeni”

Suured rahvusvahelised firmad nagu Gucci, Hyundai, Pioneer, Versace ja Eesti firmad nagu Kalev ja Selver on ainult mõned nendest, kes kasutavad .eu domeenilaiendit. Selle fotomängu eesmärgiks on panna fotohuvilisi netis, linnas või metsas olevaid .eu domeene märkama. Saada pilt.delfi.ee keskonda ja võida kruiis kaaslasega Skandinaavia pealinna Stockholmi. Kruiisi aeg jääb võitja valida.

Kaks võitjat valib välja .eu domeeniregister EURid ja .eu domeeni ametlik registripidaja Eestis, ZONE.EU .

Millist fotot konkursile ootame?

Konkursile ootame fotot, mis on rabav, kütkestav, naljakas, huvitav, põnev või kõik need asjad kokku. Meie spetsialistide zhürii hindab foto juures nii domeeninime ennast kui ka situatsiooni ning keskkonda, milles domeen asub või kus pilt domeenist võetud. Keelatud pole ka lavastused – nii, et lase oma fantaasial lennata. Peamine, et foto zhüriile huvitav tunduks. Ainus tingimus on see, et domeen peab olema REAALSELT registreeritud. Pildistada võib reklaambännereid, kaubikuid, vaateaknaid, riidehilpe, slõuganeid, logosid või mida iganes, kus EU domeeni parasjagu kujutatud on.

Kui kaua konkurss kestab ja kuidas saan osaleda?

Fotomäng” märka.eu domeeni” kestab 15.03-16.04.2010 ning selles osalemiseks laadi oma foto pilt.delfi.ee konkursikeskkonda. Lisa oma fotole lühike kirjeldus selle kohta, kus täpselt ja millal on foto üles võetud. Iga osaleja võib konkursile saata kolm fotot.

Kõiki konkursile esitatud fotosid võib konkursi korraldaja kasutada ilma autoritasu maksmata oma reklaam- ja infomaterjalides tingimusel, et fotoga koos avaldatakse ka autori nimi.